Complaint: Slechte klantenservice en sneaky kosten achteraf (meer dan het dubbele van mijn bestelling zelf)

user-218054 on 17 December 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het leek allemaal leuk, een bestelling doen op deze o-zo goedkope site. Je zou netjes een verzendcode krijgen om de bestelling te kunnen volgen. Als ik de code invoerde zei de site dat de code niet bestond. Ik heb een berichtje naar de klantenservice gestuurd, waarop ik een automatisch bericht terugkreeg dat ze niet konden reageren wegens het tijdsverschil (?). Na een week geen bericht te hebben gekregen heb ik ze nog maar een bericht gestuurd. Hierop kreeg ik het antwoord dat als ik het pakket op 19 december nog niet ontvangen had, ik zo spoedig nodig contact met ze moest opnemen. Dit was geen antwoord op mijn vraag, ik wilde gewoon de juiste verzendcode hebben om mijn bestelling te kunnen volgen. Erg vreemd, alsof de klantenservice mijn vraag niet serieus nam.
Omdat ik niet thuis was op het moment dat de postbode het pakje kwam afleveren, lag er een briefje in de bus. Of ik nog even €22,66 wil bijbetalen (mijn bestelling zelf kostte 21,40). Wat?! Echt belachelijk, dit is nergens op de site vermeldt. Voor mij nooit meer een bestelling plaatsen op deze ‘goedkope’, eigenaardige en vage site. Bah.

Desired solution:

Excuses van de klantenservice voor het ten eerste niet beantwoorden van mijn bericht en ten tweede voor het niet serieus nemen van mijn vraag. Daarbij wil ik het volledige bedrag (22,66) teruggestort krijgen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

All complaints of