Complaint: Slechte klantgerichtheid en aansluitingen

user-185453 on 23 June 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar en dit jaar ben ik naar oerol op terschelling geweest. Wat me is opgevallen is dat de service van arrivé slecht is. Beide keren kwamen we van de boot. Kaartjes moesten nog worden gekocht. Arrivé houdt hier met de vertrektijden geen rekening mee. Mensen staan nog in de rij voor de automaat en de trein vertrekt waarna je vervolgens plm een half uur moet wachten op de volgende trein. De conducteurs zijn onbehouwen en onvriendelijk. Dit jaar waren de vertrektijden aangepast op oerol. Je verwacht dan goede aansluitingen. Vanuit groningen moesten we overstappen in Leeuwarden. Normaliter is er een goede aansluiting. Echter de aanpassing op oerol bestond er uit dat er meer dan een half uur gewacht moest worden. Terugreis idem dito.

Desired solution:

Aanpassen van de vertrektijden op de boot en de aansluitingen bij overstappen. De conducteurs kunnen een goede training klantvriendelijkheid gebruiken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of