My complaint:
In december 2012 heb ik van mijn vriend een dazzle ring gekregen, omdat we 5 jaar samen waren. In september 2011 (na 9 mnd) heb ik een tweede ring in de winkel gekregen, omdat er allemaal steentjes uit waren. In februari 2012 (na 5 mnd) heb ik weer een nieuwe ring gekregen, omdat er allemaal steentjes uit waren. Nu ben ik in januari weer in de winkel geweest, omdat dit dus de 3e ring is en weer zijn er ongeveer 10 steentjes uit! Maar de verkoopster in de winkel zei dat de garantie verlopen was en zei op een kattige manier dat ik niet constant nieuwe ringen kon gaan ophalen. Nee…net of ik daar zin in heb. Een ring hoort toch gewoon van goede kwaliteit te zijn en jaren mee te kunnen gaan. Dit is belachelijk. Het is een duur kado geweest uit en er zit een emotionele waarde aan. Er is mij in de winkel trouwens nooit verteld dat ik ook een ander soort ring kon uitkiezen, want de laatste verkoopster zei dat met name deze ring dit probleem heeft.
Desired solution:
Ik verwacht een andere type(betere kwaliteit) ring of mijn geld terug.