Complaint: Slechte kwaliteit vloer

user-38542 on 31 January 2011 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Binnen één jaar is door ons kenbaar gemaakt dat er een breuk in een aantal planken zat en voorts dat er diverse beschadigingen waren (gaatjes in laminaat). De manager heeft bij ons van de schade foto’s gemaakt en verklaarde daarbij “dit mag niet”. Hoofdkantoor was het niet met hem eens, zij zeggen is gebruiksschade. Hebben echter hiervoor bijna 20 jaar Rowi laminaat gehad zonder problemen. Ook met kinderen en een hond. Manager gaat nu roepen dat hij dit niet heeft gezegd. De vloer is m.i.gewoon van slechte kwaliteit en niet geschikt voor een woonkamer. De breuk is in augustus 2010 hersteld, maar kort daarna op dezelfde plek alweer een breuk. Tot op heden door miscommunicatie van bedrijf nog steeds niet hersteld. Zou nu 9 februari worden. Ik wacht af.

Gewenste oplossing

Herstel van de schade / vervanging van de vloer.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Carpetright posted

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Planken zijn kort erna vervangen, ook naar tevredenheid van de klant.

Met vriendelijke groet

Carpetright After Sales

All complaints of