Complaint: Slechte regeling

user-184958 on 20 June 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De klantenservice heeft me net 7 minuten laten wachten en toen heb ik maar opgehangen, de 2de keer vandaag. Daarnaast hebben ze me ooit een factuur van 160 gestuurd terwijl ik 4 minuten naar Spanje belde en waarschijnlijk een klein beetje buiten bundel ging. Maar dit kan gewoon geen 160 zijn.

Desired solution:

Dat ze binnen 3 minuten gegarandeerd opnemen als ik een belangrijke vraag heb, dat ze een belplafond voor me inschakelen en dat ze uitleggen waaraan die €160 lag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen factuur te zien van 160 Euro, gevraagd naar het factuurnummer. Belplafond is niet mogelijk.

All complaints of