My complaint:
22-09-2010 bij praxis geweest voor de veranda Tuli voor de prijs van€134,95. Kreeg van een medewerkster van praxis te horen dat ik beter de 23-09-2010 tussen 18:00 uur en 21:00 kon komen dan kreeg ik nog 15% extra korting. De 23 ste terug gegaan en kreeg te horen dat het uitverkocht was. De manager erbij gehaald en die bevestigde dat, maar later zei hij dat er een fout in zat en niet mag verkopen(smoes) hij heeft ook meteen het prijskaartje eraf geknipt. 24-09-2010 met een neef terug gegaan om wat tuin artikelen te kopen en zag de veranda die hij ook wel wilde hebben en is het wezen vragen. Tot mijn verbazing kon hij kon er een kopen voor de helft volgens de cassieres. Ik ook een in de kar meegenomen natuurlijk. Bij de kassa aangekomen wisten de cassieres niet de exacte prijs. Uiteindelijk vertelden ze ons dat ze voor €179.95 in de kassa stonden, daar was ik het niet mee eens, ik kon het op de 22ste voor €134.95 kopen en ben erin geluisd door de praxis. De manager kwam er ook bij en die hield vast aan zijn verhaal. Ik zei hem dat ik het wel mag kopen voor 179.95 en niet voor 134.95 want dan zit er een fout in het artikel volgens hem. Ik blijf erbij dat hij het niet voor de afgeprijsde prijs wilde verkopen en wel voor de volle prijs. Dan ben ik van mening dat je geen artikellen moet afprijzen. Ik weet niet wat ik ermee moet, voel me niet serieus genomen door de manager. En ik weet dat ik in mijn recht sta. Zelfs de cassieres vonden het een vreemde situatie en gaven mij gelijk. Kunt u mij adviseren wat te doen? Ik wacht u antwoord af.
Gewenste oplossing
Ik wil graag het artikel voor de prijs die mij belooft is en die ook op het prijskaartje stond. Als dit een goede winkel is lossen ze het ook op deze manier op.