My complaint:
Wij hebben een huisje gehuurd voor september in duitsland. Eerst wilden wij de catalogus hebben, vervolgens staan de prijzen eer niet in, daarvoor moet je op het internet kijken. Niet iedereen heeft internet en dan nog moeilijk op te zoeken. Vervolgens ga je boeken, duurt uren, maal tig keer de telefoonkosten, dan krijg je weken later een brief dat we 150 euro aan moeten betalen (terwijl wij een coupon van de ing hebben van 150 euro die zeiden ze, als aanbetaling zou dienen), dan ge je weer bellen, weer 12 minuten naar een vreselijk muziekje luisteren en weer maal tig keer telefoonkosten, dan krijg je te horen dat we voor 1 juli moeten betalen(dit was niet eerder verteld). De bevestiging hebben we dus na 4 weken nog niet ontvangen, niet per email en ook niet via de post.
Nu is toegezegd dat ze het gaan oplossen, maar dit moet ik eerst nog zien. Een excuus zou ook op zijn plaats zijn, maar helaas.
Desired solution:
Een beetje klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn.misschien alles schriftelijk doen, zodat je bewijzen hebt en misschien meer telefonisten, zodat je niet te lang hoeft te wachten. Het muziekje afschaffen, dit werkt op de zenuwen.