Complaint: Slechte service bij Swarovski

user-53213 on 21 June 2011 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juli 2010 heb ik bij Swarovski een ring gekocht met artikelnummer 1062711 bij het filiaal in Maastricht. Daar viel al vrij snel een steentje uit, waarna ik een nieuwe ring kreeg. Echter gebeurde dit keer op keer. In de tussentijd heb ik zeker 10 ringen gehad, waarvan telkens na een week of 2 een steentje uit viel. Afgelopen week heb ik de laatste keer een nieuwe ring gekregen, waar na een week 8 steentjes uitgevallen waren. En ondanks dat ik telkens een nieuwe ring kreeg, begon ik er onderhand genoeg van te krijgen telkens terug te moeten gaan. Ik deed de ring telkens af terwijl ik water gebruikte en was er verder heel voorzichtig mee, eigenlijk vreemd dat er dan telkens zoveel steentjes uitvielen. Maar goed, nu ging ik dan ook weer terug naar het filiaal in Maastricht waar een oudere medewerkster van de winkel aangaf dat ik beter iets anders uit kon zoeken. Dat vond ik wel heel jammer, want de ring had ik gekregen van mijn vriend, dus heeft duidelijk emotionele waarde voor me. Uiteindelijk heb ik een ketting uitgezocht die een prijs had van €75,- . Echter bleek, nadat zij deze aansloeg in de computer, dat hij toch 85 euro kostte, verder kon ik ook geen geld terugkrijgen, want zoals deze oude medewerkster bleef herhalen, dat was het beleid van swarovski en daar wilde zij niet van afwijken. Daardoor heb ik voor 5 euro aan vullingen uit moeten zoeken. Ik had het allemaal niet zo erg gevonden, als de medewerkers niet zo ontzettend arrogant en onbeleefd waren geweest. Geen enkele keer heeft deze oude medewerkster ook maar enige vorm van medeleven getoond en zij was alleen maar aan het lachen met haar medeverkoopsters. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm slecht behandeld ben. Zelf ben ik werkzaam voor een klantenservice van een hoogstaand bedrijf, maar wij proberen onze klanten aan ons te binden door klanten tegenmoet te komen als zij met een klacht komen. We jagen ze niet weg met procedures. Ik heb dus ook aangegeven in de winkel dat ik hier nooit meer iets ga kopen, vanwege de slechte service en lachend wuifde de verkoopster de klacht weg. Ik hoop ten zeerste dat Swarovski mijn klacht serieus neemt, en hier ook verdere stappen op onderneemt.

Desired solution:

Goede service, excuses en eventueel een tegenmoetkoming

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

All complaints of