Complaint: Slechte service en onduidelijk aanbod!!!

user-198737 on 12 September 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 4 sept 2013 een vip cottage geboekt via de telefoon. Heb duidelijk aan die mevrouw die mij te woord stond gevraagd of er korting via de prenatal nog mogelijk was, dat was niet zo vertelde deze mevrouw mij.
Nou was ik net op internet aan het lezen en zag ik dat de korting via prenatal wel mogelijk was! Ik gebeld naar centerparcs, maar dit kon niet meer gewijzigd worden vertelde de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg.
Ik ben dus verkeerd voorgelicht, ik had dezelfde cottage voor de helft van het geld kunnen krijgen.

Desired solution:

Bedrag gecompenseerd wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 13 september jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of