Complaint: slechte service, geen diensten , toch betalen!

user-137097 on 26 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Graag zou ik nu direct willen dat er een schade vergoeding komt voor niet geleverde diensten.Tijd geleden al een klacht verstuurd en er is niets meer over gehoord. Herhaaldelijk thuis gebleven voor een monteur die niet kwam opdagen, uireindelijk was er nog geen aansluiting terwijl er werd gezegd van wel, na de zoveelste keer gebeld te hebben kwam men er achter dat er GEEN aansluiting in de centrale kast buiten was. hoeveel fouten worden er gemaakt, nu moet er wel betaald worden terwijl er zo veel schade is ontstaan door geen geen gebruik te hebben kunnen maken van internet en telefoon, Huiswerk is achter stand ingekomen doordat er niet op internet kon worden gezocht, wat ten koste gaat van de opleiding, Hoge mobile telefoonkosten door gebruik van internet en bellen ik ben zeer boos op KPN en ben ook van plan om slechte mond op mond reclame te maken. Ook Radar heb ik al benaderd.Intussen hebben we zelf geïnstalleerd terwijl er een monteur was beloofd ,kijkt u maar eens in het MOZAIEK

Desired solution:

schadevergoeding geen abonnement betalen plus kosten mobile telefoon

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from KPN Internet

11 years ago - Beste fritzel, Helaas kan ik je klacht niet in behandeling nemen. Er zijn te weinig gegevens om te kijken of ik je klacht in behandeling kan nemen. Ik raad je aan je klacht nogmaals kenbaar te maken via een ander medium. Dit kan via: www.twitter.com/kpnwebcare www.facebook.com/kpn www.kpn.com/forum Wij zien uw klacht daar graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Ivette KPN Webcare Specialist

All complaints of