My complaint:
Graag zou ik nu direct willen dat er een schade vergoeding komt voor niet geleverde diensten.Tijd geleden al een klacht verstuurd en er is niets meer over gehoord. Herhaaldelijk thuis gebleven voor een monteur die niet kwam opdagen, uireindelijk was er nog geen aansluiting terwijl er werd gezegd van wel, na de zoveelste keer gebeld te hebben kwam men er achter dat er GEEN aansluiting in de centrale kast buiten was. hoeveel fouten worden er gemaakt, nu moet er wel betaald worden terwijl er zo veel schade is ontstaan door geen geen gebruik te hebben kunnen maken van internet en telefoon, Huiswerk is achter stand ingekomen doordat er niet op internet kon worden gezocht, wat ten koste gaat van de opleiding, Hoge mobile telefoonkosten door gebruik van internet en bellen ik ben zeer boos op KPN en ben ook van plan om slechte mond op mond reclame te maken. Ook Radar heb ik al benaderd.Intussen hebben we zelf geïnstalleerd terwijl er een monteur was beloofd ,kijkt u maar eens in het MOZAIEK
Desired solution:
schadevergoeding geen abonnement betalen plus kosten mobile telefoon