Complaint: Slechte service See Tickets

user-70935 on 24 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Je mag toch verwachten dat je als consument bij een “goed” ticketbureau veilig kaarten kunt kopen. Het feit dat ze je gewoon laten hangen is behoorlijk onbeschoft. Ze kunnen op zn minst de klanten op de hoogte stellen van de situatie.

Als een concert, Duran Duran in dit geval, wordt uitgesteld is het een kleine moeite om de klant hierover te informeren. Het zij op de website, het zij via de email. Dan weten wij tenminste waar we aan toe zijn.

Nu komen we er via via achter dat de promoter failliet is en dat wij dus EN geen concert meer krijgen EN naar ons geld kunnen fluiten.

Slechte zaak….kaarten kopen bij See Tickets? Dacht het niet, tenzij ze iets veranderen in de bescherming van hun klanten…en dan nog misschien…het vertrouwen is weg.

Desired solution:

geld terug van de gekochte kaarten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Duran Duran hebben wij alle klanten geïnformeerd.
We betreuren dat er door het faillissement van de organisator geen restitutie kan worden geboden.
Er is daarom lang gezocht naar een oplossing, die helaas niet kon worden gevonden.
Het spijt ons indien de berichtgeving in dit proces tekort is geschoten.

Mocht u uw vordering nog niet hebben ingediend dan verwijzen wij u door naar de curator Mr. S.H. Broeseliske via mm@brvl.nl.

All complaints of