Complaint: Slechte service Zalando

user-158951 on 07 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb naar de klantenservice gebeld over een retour, maar méér dan 9 minuten in de wacht gestaan? Nu moet ik ook nog 2 weken op mijn geld wachten? Dat kan toch beter??
Gelukkig zijn er nog webshops waar de telefoon snel wordt opgenomen.

“Mijn ordernummer was helaas niet voldoende om de juiste gegevens naar boven te krijgen en mijn vraag te beantwoorden, vervolgens wilde de medewerker mijn e-mailadres, naam, postadres etc..?
OK gelukt, nu eindelijk antwoord na inmiddels 12 minuten”

Retourneren

“Nu nog het retourformulier printen alleen heb ik geen printer. Wat nu?”

Retourbetalingen kunnen bij een geautomatiseerd proces direct ná het scannen van de retour worden terugbetaald.

“Er kan toch automatisch een terugbetaling worden gegenereerd? Zo zie maar, dat als je niet vanuit één systeem werkt, je niet de optimale service en de daarbij behorende servicelevels kan bieden. Ik had meer verwacht van zo’n grote partij en al het geld die Zalando (nog) tot haar beschikking heeft.”

De retourkosten zijn gratis, maar ik had liever een betere service gehad op bovenstaande.”

Desired solution:

Geen, want dit is hoe zij werken, dus het beleid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kammers,

we vinden het vervelend te vernemen dat u ontevreden bent over ons retourproces. We hebben uw feedback doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat hier wellicht in de toekomst iets aan gedaan kan worden. Bedankt voor uw feedback!

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of