Complaint: Slechte voorlichting en service

user-192824 on 07 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 15 februari 2013 gebeld met Arke, heb de volgende vraag gesteld, kan ik voor mijn vrouw een glutevrije maaltijd reserveren als wij Premium Comfort vliegen naar Tenerife met Arkefly?
Waarop de medewerkster mij vertelde dat ze dit ging checken bij Arkefly.
Na ca. 15 minuten teruggebeld, toen werd mij verteld dat het geen enkel probleem was en er voor een glutevrije maaltijd gezorgd kon worden bij de heen- en terugvlucht.
Daarna op 15 februari 2013 een boeking gedaan bij Arke voor een vliegvakantie naar Tenerife. (Boekingsnummer 2690324580)
Uiteraard hebben wij Premium Comfort geboekt met melding van 1 glutevrije reiziger.
Op de reisspecificatie wordt een glute vrije dieet vermeld.
Vlucht OR541 op 24 juni 2013 heen en OR676 terug op 08 juli 2013.
Tot onze verbazing waren er geen glutevrije maaltijd aan boord, het cabine personeel schaamde zich en heeft diverse malen excuses gemaakt.
Het moet anno 2013 toch niet meer kunnen dat je tijdens een transfer van luchthaven naar luchthaven van ongeveer 6 uur niets te eten krijg, zeker niet als je maanden van te voren bij het reserveren Premium Comfort hebt geboekt en voor de maaltijden hebt betaald!

Desired solution:

Bijvoorbeeld een keer dineren als vergoeding voor de gemiste maaltijden en de ergernis over zo een slechte service!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant op 20 augustus 2013 een schriftelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of