Complaint: Slechter dan slecht bedrijf dat selectvracht!!!!

user-142483 on 16 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben klaar met selectvracht! Kreeg dinsdag 13/11 een kaartje van ze in de bus dat ze me gemist hadden en woensdag 14/11 tussen 14.00 en 18.00 langs zouden komen om het nogmaals te proberen. Na DE HELE DAG thuis te hebben gezeten en braaf te hebben gewacht kwam er NIEMAND!!! Na controle op de site zag ik tot mijn verbazing dat er niemand thuis was…DIT IS ALLEEN NIET MOGELIJK WANT IK WAS THUIS, DE HELE DAG!!! Ook lag er dit keer geen kaartje in mijn bus dus het leek eerder op een ‘geen zin in bezorgen’ actie. Na contact te hebben gezocht met de klantenservice en de vraag te hebben gesteld waar ze waren kreeg ik alleen antwoord dat ze het niet bij de buren mochten bezorgen en ze de dag erna het weer zouden proberen. Daarop heb ik geantwoord dat ik donderdag en vrijdag aan het werk was, maar als ze vrijdagavond kwamen ik er zou zijn en of ze het anders toch bij de buren wilde proberen aangezien er daar altijd wel 1 zo lief is het aan te nemen. Helaas domme ik natuurlijk wordt daar niets mee gedaan en wordt er wederom ook niet gereageerd op een briefje op de bel met de vraag of ze het alsjeblieft bij de buren willen proberen!!! Nu na een halve week gedoe nog steeds geen pakket binnen en ook geen oplossing… Ook vraag ik mij trouwens af of ze al die keren wel aan de deur zijn geweest, heb nu pas 2 briefjes in mn bus gehad maar heb wel 4 meldingen op de site dat ik niet thuis was RAAR!!!

Desired solution:

Dat ze echt bezorgen als ze zeggen dat ze langskomen en het evt gewoon bij de buren (natuurlijk wel met een briefje waar het achtergelaten is) proberen af te leveren. En excuses voor het niet op komen dagen op woensdag terwijl ik de hele dag thuis heb gezeten voor niets!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of