My complaint:
Op 4 december 2011 een lederen bank besteld, zou half februari 2012 binnen komen. Tussen half februari en eind april elke week beloofd dat de bank er zou zijn. Tot frustratie en ruzie met expeditie aan toe. Uiteindelijk 20 april 2012 de bank gekregen. De bank vond ik nogal slapjes staan. Al zou dit met de relax delen te maken kunnen hebben. Nu half november 2012 al slijtplekken op een van de zitvlakken. Terwijl ik hem goed onderhoud en nooit met een spijkerbroek op de bank zit. Ook vind ik 1 kant redelijk doorgezakt. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat er voor 14 januari geen afspraak mogelijk is voor een specialist om mijn klacht te bekijken.
Desired solution:
Ik wil dat mijn zitvlak gerepareerd word, en nu een goede kwaliteit. Het kan totaal niet mogelijk zijn dat de zitvlakken nu al slijten. Ik wil ook dat er direct naar gekeken word, en niet pas na 2 maanden. Zo verlies ik snel mijn garantie. Ik wil ook dat de andere zitvlakken gecontroleerd worden en evt. vervangen worden door ECHT leder van enig kwaliteit.