My complaint:
Voor mijn vorige auto blijft men premie incasseren, terwijl deze al maanden niet meer op mijn naam staat en inmiddels zelfs gesloopt is!
Ik heb ook bijna twee maanden geleden al de bevestiging gekregen dat de beeindiging is verwerkt en ook een bedrag aan teveel betaalde premie terug onvangen.
Ik heb de premie (wederom) gestorneerd, ik hoop dat de wijziging nu (4 maanden na dato) eindelijk eens correct kan worden verwerkt.
Mijn huidige auto heb ik ook bij jullie verzekerd, aansluitend op mijn vorige auto. Onder polisnummer 790210. Hoewel de correcte no-claim korting was toegepast wordt deze correcte toepassing kennelijk nu ongedaan gemaakt.
Ik wil u er graag op wijzen dat ik voor mijn huidige
autoverzekering mijn no-claim heb meegenomen van mijn vorige auto. Ik verzoek u ook dit een eindelijk correct te verwerken.
Gewenste oplossing
Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging dat deze twee
correcties zijn doorgevoerd. Daarnaast zou het een goed idee zijn eens te REAGEREN op berichten van klanten en niet domweg maar blijven incasseren!