My complaint:
Beste mede gedupeerden,
Gistermiddag heb ik contact opgenomen met KPN om de volgende redenen:
– spotify
– interactieve tv op de computer
– internetsnelheid
– Digitale ontvanger
Op 13 okt 2010 heb ik een alles in 1 (standaard) pakket aangeschaft in een KPN winkel. Wat mij toen nooit is verteld is dat ik recht had op spotify en hoe hier gebruik van te maken en dat ik tv op mijn computer kon kijken. Ben ik dus sinds kort achter (2 jaar later)
Dit heb ik gemeld bij de klantenservice en verteld dat ik dit zeer slordig vond. Hier werd excuses voor aangeboden. (logische reactie)
Nu de serieuze klachten.
Ik ben een alles in 1 (standaard) contract aangegaan met KPN. Hiermee heb ik recht op een internetsneldheid tot maximaal 40 mb download en 4 mb upload. Nu ben ik hier dus ook pas achter gekomen dat mijn internetsnelheid met moeite de 7 mb voor download bereikt en nog geeneens 1 mb voor upload. Met andere woorden ze hebben mij 2 jaar laten betalen voor standaard pakket, maar mij de internetverbinding gegeven van een instap pakket!!!
Ik was hier natuurlijk niet over te spreken en gaf aan er vanuit te gaan dat hier een vergoeding tegenover staat. Zegt degene aan de lijn doodleuk, ik kan u als goedmaker het HBO pakket voor 2 maanden gratis aanbieden. Toen werd ik nijdig. Ten eerste omdat ze mij 2 jaar laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen en dat willen goedmaken met 2 maanden? En helemaal omdat het HBO pakket op dit moment standaard aan iedereen voor 2 maanden gratis wordt aangeboden als trial! Hierop heb ik deze meneer dan ook op nette toon de wind van voren gegeven.
Nu nog het gedeelte van de interactieve tv.
Het model wat ik nu heb is zo verschrikkelijk traag dat het 3 seconden duurt voordat deze van zender verwisseld en constant vastloopt. Dit heb ik gemeld en ik zou de volgende dag (vandaag) een nieuwer model ontvangen. Ze zijn nooit op komen dagen, hebben niets van zich laten horen en ik moest vandaag zelf contact met KPN opnemen om erachter te komen dat ze niet zouden komen opdagen. Ik heb hiervoor ook nog eens een vrije dag moeten aanvragen. Ik heb uiteindelijk 36 minuten met de klanten service aan de lijn gezeten waarbij ik 3 keer ben doorverwezen naar een andere afdeling en maar 7 minuten echt iemand heb gesproken. Dit is te absurd voor woorden.
Desired solution:
Ik wil z.s.m. mijn internet snelheid naar de standaard waar ik recht op heb! Ik wil z.s.m. mijn nieuwe digitale ontvanger voor tv, ik wil een vergoeding voor de 2 jaar dat ik teveel heb betaald voor mijn internet en excuses ontvangen voor de zeer maar dan ook echt zeer onprofessionele werkwijze van KPN