My complaint:
Ik heb januari een aanbieding gehad en genomen op het familiepakket ik had het bassispakket ,heb nu nog alleen de gratis zenders over maar er word elke maand 9,95 van mij rekening afgeschreven !!!
Desired solution:
4 maanden abonnements geld retourneren en als nog de aanbieding van januari HD tv enzv.

