Complaint: sms diensten

user-9260 on 16 March 2010 about Mobilion in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Sinds augustus ben ik besmet geraakt met betaalde sms berichten door eigen schuld.
Ben daar achter gekomen in september en ben actie gaan ondernemen.
vodafone gebeld of ze de sms,j konden blokkeren
zij zijden van wel maar daar moest ik wel wat dingen voor doen zoals via site www.gedragscode.nl of dienstenfilter.nl.
Tot op heden is dit nog niet gelukt kosten zijn alleen maar opgelopen.
zoals rek okt 122,33 nov 149,26 dec 183,52 jan 132,27 feb 126,01 daar ik een abonnement heb van 22.50 in de maand.
inmiddels heb ik een nieuw telfnr.
Aanbieders sms diensten zijn mobillion.nl netsize sa mobdesk.com .

Gewenste oplossing

Ik zou het lieft mijn geld terug willen krijgen of een andere schadevergoeding daar ik alles in het werk heb gesteld om de smsdiensten te stoppen.
misschien kan ik vodafone aansprakelig houden
voor een oplossing
IK hoor het wel.
Vriendelijken groet m.j hubers

Message from

14 years ago - hoi ik zit met hetzelfde probleem krijg steeds smsjes via die diensten op mijn mobiel elke maand krijg ik ook flinke nota s ik heb geen internet op mijn mobiel toch krijg ik smsjes van €1,20 per stuk ik ga mijn telefoon opzeggen of een ander nummer maar dat kost €20,00 ik wil mijn geld terug over maart en april 2010 gr

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Mobilion

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Mobilion

Message from

14 years ago - Ik heb ook enorme kosten gekregen door Mobillion. Ik heb in de maand maart en april een 2tal rekeningen ontvangen via mijn provider (Vodafone) met enorme hoge bedragen. De hoge kosten zouden komen door gebruik van een sms dienst van o.a. Mobillion en SMSAdvies.nl. Ik heb contact opgenomen met Mobillion en zij melden mij dat ik zelf verantwoordelijk ben geweest aangezien mijn naam en mobiele nummer in 1 van de berichten voorkomt. Ik zelf heb mij NOOIT hiervoor aangemeld of opgegeven. Ik hoop dat Mobillion de kosten vergoed aan ons want dit is pure oplichterij.

Mobilion

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Oplossing is gegeven

All complaints of