Complaint: sms zomertoer

user-34942 on 06 January 2011 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik dacht op 21 juli 2010 met korting te reizen op een sms-zomertoer bewijs. Een paginagrote advertentie op de achterkant van het arriva-blad had mij op het idee gebracht om de auto te laten staan en met korting de trein te nemen. Naar analogie van de arriva kortingkaart nam ik aan dat de korting ook voor 9.00h van toepassing zou zijn. De paginagrote advertentie heeft het ook alleen maar over 40% korting in juli en augustus en niet over beperkte uren. Mijn klacht is dat het verwarrend is dat er een product geintroduceerd wordt dat sterk lijkt op een bestaand product, maar andere voorwaarden kent. Wat dat betreft voel ik mij misleid. Dit alles ondanks het feit dat de algemene voorwaarden hier wel in zullen voorzien. Ik vind de boete die mij desondanks opgelegd werd dan ook onterecht. De reactie van Arriva (via hun site ingediend) was een verwijzing naar de voorwaarden van dit product. Arriva deed geen uitspraak over het misleidende karakter van hun eigen product.

Gewenste oplossing

Restitutie van het boetebedrag.

All complaints of