Complaint: Snouboot van Pier one

user-156503 on 28 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de rechter laars aan de binnen kant achter boven de hak , hiel zit een verdikking en dat doet me zeer !

29-01-2013

Klacht is niet opgelost!!!

Ik kan geen foto maken aan de binnenkant van de laars….ik KAN WEL een foto maken MAAR dan moet ik de laars dus opensnijden……ik weet niet of jullie dit willen…..

De schoenmaker wil hier niet aan mee werken!!!

Zalando is zo’n groot bedrijf, laat ze dit ook maar oplossen! Er komen niet voor niet zoveel klachten binnen……zeer slechte service!!!

Hopelijk gaan jullie hier verder mee aan de slag.

BVD,

Jannie Beekman.

Desired solution:

Ik wil gewoon een ander paar van een ander merk , ik heb al foto\'s op gestuurd en nog steeds doen ze moeilijk , nu moet ik eerst nog naar mijn eigen schoenmaker ,want die moet de klacht op papier zetten met handtekening en stempel !
Het is gewoon te zot voor woorden d, het is gewoon weg belachelijk hoe ze bij zalando reageren , ze zetten je gewoon voor blok en hopen dat je de moed er maar bij neer legt ps ik heb ze nog geen 2 min aan gehad , wat zijn dat voor een mensen die zo met hun klanten om gaan !!!ps ik heb maat 41 retour gedaan en ze zeggen dat ze die niet hebben ontvangen en dat is wel gedaan wat moet ik er mee als ik gewoon weer maat 40 heb en die nu zelfs niet kan dragen , omdat ik zo\'n zere voet heb !!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Beekman,

Daar wij een webwinkel zijn beoordelen wij klachten van producten aan de hand van foto's. Hiervoor hebben wij een speciaal getraind team aangesteld dat ervaren is in het beoordelen van schadegevallen en klachten over artikelen.

In principe kunnen wij geen tegemoetkoming aanbieden voor artikelen waarbij niet duidelijk is dat het een productiefout betreft. Aan de hand van de foto's die u heeft doorgestuurd is dit niet duidelijk op te maken. Om deze reden hebben wij u twee optie's geboden waardoor aangetoond kan worden dat het hierbij inderdaad om een productiefout gaat.

Tijdens de behandeling van uw klacht hebben wij zowel onze eigen constateringen alsook uw argumenten in acht genomen. Hoewel wij altijd proberen onze klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen, zijn wij hierbij ook aan grenzen gebonden. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of