Begin aug. 2013 ontdekte ik op mijn overzicht een post van 6 x 0,07 dat was afgeschreven van mijn privérekening. Ik ben naar het kantoor gegaan om opheldering te vragen. Zij zouden het uitzoeken en mij terugbellen. 2 Weken later... Read more
Ik ben door scheiding en met veel problemen, door een lekkere uitspraak van een vrouwelijke rechter, heb ik een achterstand opgelopen, omdat de man ALLES dient te betalen en te bekostigen, waardoor er nu een loonbeslag is gelegd. Dit lijkt... Read more
Ik ben de heer A.H. Stallenberg, er is iets misgelopen met mijn betaling aan u een bedrag van € 44,10, dit is niet door mij en ook niet door de SNS Bank. Dit is de kwaadheid van zorgverzekerraar CZ en... Read more
Goedendag, ik zag op internet dat deze rekening geblokkeerd is, maar ik het er een bedrag van 76,75 aan overgemaakt voor 2 x nike schoenen, deze schoenen heb ik nooit ontvangen.
Nu heb ik al van alles achterhaald,maar ik kan dit... Read more
Goedendag, ik zag op internet dat deze rekening geblokkeerd is, maar ik het er een bedrag van 76,75 aan overgemaakt voor 2 x nike schoenen, deze schoenen heb ik nooit ontvangen.
Nu heb ik al van alles achterhaald,maar ik kan dit... Read more
Ik heb al jaren een rekening bij de snsbank , ik krijg maandelijks mijn Loon erop en mijn teruggaven. Heb ook jaren mogen roodstaan op mijn rekening, dat werd op 1 of andere dag zomaar terug gedraaid. Mocht namelijk niet... Read more
Sns bank weigert mij te helpen zonder dat ik betaal voor service.
Bij het overboven van geld van mijn sns bankrekening naar een andere rekening van ing. Is mijn geld kwijt geraakt. ING en Sequens geven aan dat het geld bij... Read more
we willen graag geld over schrijfen op de rekening maar dat lukt niet. we krijgen AU2023 Geweigerd, niet nader gespecificeerd op 1 rekening waar het geld op gestord moet worden binnen 5 dagen.
we bellen en bellen maar ze willen... Read more
test, want ik heb al vele keren een klacht ingetypt die niet verzonden kan worden. Komt de melding "storing, er wordt aan een oplossing gewerkt". Dat is dus net zo succesvol als het oplossen van andere klachten bij SNS. Read more
Sinds enkele dagen is mijn rekening geblokkeerd, hoewel er een positief saldo opstaat van nog ca €800. Dit is gebeurd zonder enige aankondiging, de pinautomaat geeft aan dat het een storing is. maar nadat ik naar het SNS kantoor... Read more