Complaint: SNS bank rekening geblokkeerd zonder info! Alleenstaande moeder met kindje van 3

user-145290 on 28 November 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik verwacht geld dat maar niet binnenkomt. Na bellen met het regiokantoor in Den Helder kreeg ik te horen dat mijn rekening bij de snsbank zonder duidelijke reden geblokkeerd is. Bellen met de desbetreffende afdeling heeft geen zin. Ik krijg geen informatie, ik word doorverwezen naar een postbusnummer van de snsbank en dat ik daarnaartoe maar een kopie van mijn id moet sturen. Ik ben een alleenstaande moeder met een kind van 3 jaar dat nu niet weet of ik mijn rekening nog kan gebruiken? Of mijn uitkering wel normaal gestort kan worden. Ik weet niets! Wie kan mij op een normale manier helpen zodat ik meer informatie krijg en dat dit zsm opgelost kan worden.

Desired solution:

Dat mijn rekening z.s.m gedeblokkeerd word. En meer informatie op een fatsoenlijke manier, want een klant kan niets zonder informatie/ duidelijke termijn van een oplossing. Klagen doe ik niet graag maar dit moet echt z.s.m opgehelderd worden want als ik het weekend zonder geld inga kan ik mijn kind niet onderhouden. Na al eerder een poging tot fraude met mijn gegevens meegemaakt te hebben zit ik met mijn handen in het haar!

Kan iemand mij s.v.p heel snel helpen?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Lunamae1975, Wat ontzettend vervelend. We begrijpen dat dit een niet wenselijke situatie is. Volgens onze gegevens heb je vanmorgen zowel telefonisch als per e-mail contact met ons gehad en een en ander al is toegelicht. Je dossier is in behandeling genomen door de afdeling Veiligheidszaken en zij zullen je, gezien de situatie, uiteraard zo snel mogelijk voorzien van een antwoord. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afdeling Veiligheidszaken heeft contact opgenomen met de klant omtrent oplossing.

All complaints of