Ik zit reeds enige tijd in finacieel zwaar weer en beschik niet meer over een werkend bankrekeningnummer. Heb BKR en nu ook een eva notering van de SNS bank. Aangezien iedere nederlander over een werkend bankrekening dient te beschikken (bankrekening... Read more
Nieuwe digipas aangevraagd vanwege lege batterij op 25-10-2012, eindelijk geleverd (na veel contact met de klantenservice) op 17-11-2012. Dit is op zich al veel te lang maar het vervelendste komt nog!
Zondag 18-11-2012 geprobeerd de digipas te gebruiken, activeren gelukt maar... Read more
In 2008 kwamen we in een situatie zoals zoveel mensen, baan kwijt, net nieuw huis gekocht, dus hebben we ons appartement met een restschuld moeten verkopen. Sns nam snel daarna contact met ons op om een betalingsregeling te treffen, dat... Read more
In de week van 20 augustus werd mijn huis verkocht en daarmee zou mijn hypotheek bij de SNS komen te vervallen en afgelost worden.
Ik heb direct mijn hypotheekadviseur gebeld.
Dit was de heer Goedemans te Nijmegen.
Zijn enige advies was dat ik... Read more
Geachte heer/mevrouw.
We hebbeb in 2006 bij snsbank hypotheek af te sluiten. toen twee jaar later we moesten onz huis verkopen en verband met onz lrilatie. we hebben onz huis verkocht met achterstand 16.320.63 euro.
toen we zijn allbei die achterstand betaald... Read more
ik heb een nieuwe rekening bij jullie geopend waavan ik een bankpas en pincode hebt ontvangen die naar mijn huisadres is verstuurd.
maar ik heb ook een brief gekregen dat ik een digipas hebt ontvangen wat niet zo is heb... Read more
Via de telefoon wordt er verwezen naar het emailadres : achterstandenbeheer@sns.nl van de SNS bank te Den Bosch om gegevens of een aanduiding door tegeven.
Wanneer je op de site komt krijg je zoveel mogelijkheden om als klant te solliciteren... Read more
betalingen zijn niet te verwijderen bij sns ineternetbankieren, sinds de programma modernisering staat er vaak storing met excuses maar dan is er geen storing en nog meer van die foute meldingen.
Sns bank neemt 18 dagen de tijd om een... Read more
Is nog steeds niet opgelost, ben donderdag na klacht indienen wel gebeld door SNS met excuses en vrijdags door iemand die vroeg of de aandelen verkocht moesten worden en dat is het eind van het verhaal. Ik heb net ingelogd... Read more
Al 4 jaar bel in met regelmaat met de SNS bank (inclusief alle wachtijden en keuzemenu's), om door te geven dat de vorige bewoners hier niet meer wonen. Ze blijven echter stug post doorsturen. Nu in de laatste brief met... Read more