de gemeente deventer heeft mijn geld perongeluk op mijn zoon,s banknr gestort,ben naar de sns geweest om het terug telaten boeken op mijn rekening of de gemeente.ze weigeren dat heb copie id kaart van mijn zoon en een brief... Read more
Mijn klacht geplaatst op 23-11-2010 over de SNS-Bank is helemaal NIET opgelost ! Hoe komen ze erbij. De SNS-Bank heeft inhoudelijk nog NOOIT hierop gereageerd en neemt enkel een heel onrealistisch standpunt in om maar vooral niet te hoeven betalen.... Read more
2 1/2 maand bezig met 2e hypotheek, slechte adviseur, doet zijn best niet, en nog steeds niet afgewikkeld, beloven van alles ales je belt of mailt, maar er gebeurt gewoon niets, als steeds naar adviseur wijzen.Gewenste oplossingmet snelle afwikkeling... Read more
Alle aanvraagpapieren voor het openen van een klimrenterekening aangevraagd (kopie bankafschrift en ID). Vervolgens krijgen we nog 3 x het verzoek om alles in te dienen. Dan verstrijkt de termijn en wordt de rekening opgeheven. Toen opgebeld, wordt... Read more
Vier jaar lang heeft een kwaadwillende derde via een valse handtekening van mij en via een valse adreswijziging mijn bankrekening 'beheerd'! en dat zonder enige controle of wat dan ook door de SNS-Bank. De SNS heeft mijn saldo op... Read more
tja, altijd kredieten op lopende rekeningen toestaan, mochten altijd overschreden worden.totdat blijkbaar europa vond dat er andere regels moesten gelden, wat werd sns braaf, maar nu een wurgcontract om de boel weer in het gareel te krijgen
Gewenste oplossing
iets meer flexibiliteit... Read more
Aan mijn hypotheek zat een depot en een kredietrekening gekoppeld. Met de verkoop is de hypotheek afgesloten en zijn de balansen geleveld bij de notaris. Nu blijkt de kredietrekening niet gesloten te zijn, maar te zijn omgezet naar een... Read more
Jaren geleden heb ik bij de SNS een spaarrekening geopend voor mijzelf en mijn drie kinderen en een fundcoachaccount. Er zijn toen hoge bedragen op gestort. Er is mij destijds verzekerd dat ik voor de toen verplichtte SNS-tegenrekening absoluut... Read more
niet netjes behandeldGewenste oplossingbeter behandeld te worden Read more
Op 01 Oktober hebben mijn auto en zorgverzekering de premie geincasseerd. Zoals het hoort. Echter, ik kijk 01 November op mijn bank, zie ik tot mijn verbazing dat de SNS bank deze premies op 29 Oktober heeft terug geboekt... Read more