Complaint: 10 verschillende verhalen aanhoren

user-192873 on 08 August 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

waarom is het zo moeilijk om duidelijkheid van zaken te geven bij jullie? jullie hebben al dagen mijn gewonnen geld op de rekening staan…..afdeling veiligheid…..ik word nergens van op de hoogte gesteld en moet overal achteraan om duidelijk te krijgen wat er nu aan de hand is!DIT IS ONMENSELIJK!!!!

Desired solution:

ik wil iemand van de afdeling beveiliging spreken die mij duidelijk uitlegd waarom jullie zo moeilijk doen en wat er allemaal gebeurt , en waarom dit zo lang duurt!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste peter0312, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je niet kunt beschikken over je rekening. We hebben je gegevens gecontroleerd en zien dat je rekening inderdaad is geblokkeerd door de afdeling Veiligheidszaken. Het is voor ons niet mogelijk om in te zien wat de reden hiervan is. We hebben begrepen dat er al contact is geweest met een collega. Deze heeft aangegeven dat er uiterlijk vrijdag contact met je wordt opgenomen door de afdeling Veiligheidszaken. We willen je toch vragen om geduld te hebben en dit contact af te wachten. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ja geduld geduld....zonder te weten wat de reden hiervan is!! alsof jullie wel koosjer zijn? ik las onlangs nog over arrestaties bij jullie bankmederwerkers van het verdenken van witwassen van geld.pfff mooie beveiligingsafdeling bij jullie...en ik moet daar vertrouwen in hebben? ik heb toch recht op een duidelijke reden?...ik heb ook mijn reden gehad voor die zware EVA vermelding. en bloed daar ook voor hoor. het zou in ieder geval netjes zijn geweest als iemand VAN DE AFDELING BEVEILIGING een telefoontje naar ons had gedaan wat ze aan het doen zijn! banken drijven mensen tot het uiterste!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - nou we hebben vandaag weer gebeld en vernomen dat het geld al op de rekening staat maar de blokkade er nog niet af is en aangezien het al 17 uur is geweest er dus niks niet meer geregeld kan worden!! hoe vaak moet een mens gestraft worden vraag ik me af? dat we de rekening beperkt kunnen gebruiken is al een straf! en een servicepas is toch wel het minste dat we vragen? internetbankieren is voor ons ook onmogelijk in verband met beveilging. en het kost ons nu 6.50 om geld over te kunnen laten boeken via de bank. en volgens een medewerker van jullie kan het ook niet worden overgeboekt naar een netellercard... daar had ze nog nooit van gehoord. leuk om te horen dat alles vlak voor 17 uur is afgerond en de afdeling beveiliging ons lekker nog een nacht in spanning had willen laten zitten en morgen ....maar goed ik hoop nu dat ik een niewe kans in mijn leven krijg en jullie mij die ook geven

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is afgelopen vrijdag contact met de klant opgenomen door de afdeling Veiligheidszaken.

All complaints of