My complaint:
Mijn moeder is overleden en dat is aangegeven bij de SNS met als gevolg dat de rekening geblokkeerd is. Dit op zich is bekend maar dan begint de ellende. Ik krijg een brief thuis met daarin de opmerking: gecondoleerd met het verlies van uw vrouw, heb duidelijk aangegeven dat het om mijn moeder ging. Kreeg allemaal rekeningen binnen die ik deels maar ben gaan voorschieten totdat ik een keer met de nabestaanden desk belde en mij vertelde: dat alle rekeningen mijn moeder aangaande had kunnen opsturen en dat zij dan de nota’s betaalden ( had dit in de brief gezet, was veeeel fijner geweest). Dan bel je weer een keer maar dan wordt er gezegd dat je beter kunt mailen, dat doe je met als reactie: wegens interne reorganisatie kunnen wij uw mail niet eerder beantwoorden dan over 2 tot 3 weken. Het is nu ondertussen 11 september en ben nog steeds niet verder. De rekening is nog niet vrij gemaakt en je hoort of ziet niets van de SNS
Desired solution:
Geen want er gebeurd niets