Complaint: Autoverzekering bij SNS

user-94484 on 03 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Verzekering afgesloten voor de auto.

mail ontangen over schadevrije jaren die ze niet konden overnemen

Veel telefonisch contact gehad hierover , maar met een duidelijke toezegging van een SNS medewerkster dat de polis in orde was ( wat ook netjes vermeld staat in hun computer )

Daarna weer een mail dat het toch niet in orde is ,
ondanks dat ze zelf kunnen nazien in hun computer dat mij vermeld is dat alles in orde was en dat de fout aan hun kant is gemaakt maar dan toch de polis veranderen en een bedrag zonder enig overleg van mijn rekening is gehaald

Desired solution:

Dat de polis bij de oude voorwaarden blijft en het bedrag wat ze hebben afgeschreven Direct wordt terug betaald aan mij

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het afgeschreven bedrag wordt terugbetaald.

All complaints of