Complaint: Bankpas nog niet actief en nog geen digipas ontvangen sinds 5 april

user-99033 on 25 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een nieuwe rekeningnr geopend in dordrecht en kort daarna kreeg ik een bankpas naar mijn adres opgestuurd Vervolgens wacht ik tot heden op de activering van mijn pas en noch het ontvangen van mijn digipas….
Ik ben ondertussen weer naar de bank in dordrecht geweest voor de oplossing en kwam genoeg erachter dat ze niets voor me konden doen..
Aangezien omdat ik woonachtig ben in hoogvliet ben ik naar de snsbank in spijkenisse gegaan voor een noodhulp waarom dit allemaal nog zolang duurde….
Na 48hr heb ik weer contact gemaakt met de snsbank in spijkenisse omdat er tot heden nog niets is ondernomen, want ik ben echt radeloos en oververmoeid met dit bank

Desired solution:

De makkelijkste oplossing is dat ik contant geld nodig heb en dat jullie dit niet kunnen geven is al een onvriendelijkheid na zolang wachten
De tweede oplossing zou een schadevergoeding de beste alternatief zijn om mij tevreden te kunnen houden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Metinkurt00, Het is erg vervelend dat de aanvraag van je nieuwe rekening zo moeizaam is verlopen. Er lijkt sprake te zijn van een vervelende samenloop van omstandigheden. Graag verduidelijken we wat er gebeurd is. We sturen de pinpas gedeactiveerd op naar de klant om fraude te voorkomen. De pinpas kan door de klant geactiveerd worden op onze website. Hier is een digipas voor nodig. De digipas en pinpas zijn afzonderlijk van elkaar op 6 april naar je opgestuurd. De pinpas heb je ontvangen maar je geeft aan de digipas nooit te hebben ontvangen. Er lijkt dus helaas iets mis te zijn gegaan met de bezorging. We zien gelukkig dat je pinpas inmiddels actief is en dat er een nieuwe digipas naar je opgestuurd is. De digipas is gisteren verzonden en zal je binnen 5 werkdagen ontvangen. Ook geef je aan dat je klantonvriendelijk vindt dat je geen contant geld kan opnemen bij onze SNS Winkels. Sinds 2009 hebben wij de kasfunctie afgeschaft. Dit houdt in dat er geen contant geld meer aanwezig is in onze winkels. Onze klanten maakten nauwelijks gebruik van deze functie en het hebben van een kasfunctie bracht wel veiligheidsrisico's en hoge kosten met zich mee. Daarom hebben we besloten om de kasfunctie af te schaffen. Meer info hierover op: http://bit.ly/r8I6q4 Onze excuses voor het ongemak en als er nog zaken zijn waar we je mee kunnen helpen, horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Metinkurt00, We zien helaas dat de aanvraag van je digipas niet helemaal goed is verlopen. Volgens onze gegevens zou je nu wel een werkende digipas hebben. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dit graag. Ook als er nog andere zaken zijn waar je tegenaan loopt. Als we geen reactie meer van je krijgen zetten we de klacht op 'opgelost'. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reacties.

All complaints of