Complaint: bankrekening geblokkeerd

user-93393 on 28 March 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De sns bank is zeker van mening dat bankrekeningen hun eigendom zijn en er naar kunnen handelen naar eigen goeddunken , mijn rkening is nu al ruim een maand geblokkeerd , geld word er wel op gestort maar kan geen betalingen verrichten , helemaal niks , heb nu een positief saldo can 339.57 euro maar het aan mij geven ho maar , veel verder dan ” u word terug gebeld komen ze niet en van dat terug bellen is geen sprake , iemand advies wellicht of kan ik zellf een verzoek indienen om hun vergunning weer in te laten trekken ?

Desired solution:

banksaldo vrijgeven en rekening opheffen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De rekening was in verband met een onderzoek van de afdeling Veiligheidszaken geblokkeerd. De rekening is inmiddels gedeblokkeerd.

All complaints of