Complaint: beleging

user-68194 on 03 November 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een klacht over beleging over participatie ik heb daar nooit vatsondelijke uitleg over gehad van de heer wildenborg hier in haaksbergen en nu ik wil graag mijn geld terug en NU
WAT DOET DE SNS ER AAN OM MIJN GELD AAN MIJ TERUG TE GEVEN

Desired solution:

mijn geld terug druk ik het netjes uit

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste heer Vehof, Hierbij reageren we op je klacht over Participatie Certificaten van SNS Bank. Je geeft aan dat je hier geen duidelijke uitleg over hebt gehad. In dit bericht informeren we je graag verder. Participatie Certificaten zijn op vier handelsdagen per jaar verhandelbaar. Koop- of verkooporders zijn door te geven via 0900 - 1830 (lokaal tarief). Uitvoering van je order is niet gegarandeerd. Als er meer koop- dan verkooporders zijn, wordt een aantal kooporders niet uitgevoerd. Andersom geldt uiteraard dat als er meer verkoop- dan kooporders zijn, een aantal verkooporders niet wordt uitgevoerd. Door de wereldwijde financiële crisis sinds 2008 is onder meer de handel in Participatie Certificaten vrijwel stilgevallen. Dit betekent helaas dat er momenteel vrijwel geen kopers zijn. Het is overigens ook mogelijk Participatie Certificaten ‘onderhands’ te verkopen. Je maakt dan buiten de handelsdagen om een prijsafspraak met een koper. Heb je een koper gevonden dan kun je jouw certificaten overdragen en verkopen door een schriftelijk verzoek aan SNS Beleggen te sturen. Bel voor meer informatie met 0900 – 18 30 (lokaal tarief). Verdere informatie over SNS Participatie Certificaten is ook te vinden op: http://www.snsbank.nl/particulier/beleggen/participatie-certificaat.html Met vriendelijke groet, Mariella Webcare SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant geinformeerd over dit product.

All complaints of