Complaint: BETAAL REKENING GEBLOKKEERD!

user-169252 on 24 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds zaterdag ochtend is mijn betaal rekening geblokkeerd. wij hebben hier een krediet limiet op van 1300 euro. Die limiet is NOG LANG niet bereikt. Nu kunnen wij geen boodschappen meer doen, de huur niet overmaken en de alimentatie betalen.
Ik heb meerdere keren gebeld maat word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet hoe en wat. Als dit zo door gaat gaan wij met alles over naar eb andere bank.

Desired solution:

Deblokkering van de rekening PER DIRECT!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is dubbel geplaatst door klant. Deze klacht gesloten, de andere klacht is in behandeling genomen.

All complaints of