Complaint: betaande hypotheekklant

user-17766 on 07 August 2010 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds half september 2009 probeer ik informatie te krijgen over de hypotheekverlenging, zowat alles ging mis; ik betaal nu vanaf 1 april per maand ruim E. 200 teveel, waaronder de aangevraagde stopzetting voor eigen huis spaarregeling, die nog steeds doorloopt.
Via de Arag krijg ik nu uit coulance het met de adviseur afgesproken rentetarief (25 maart 2010), wordt de afschrijving voor het aandelenfonds stopgezet, maar het is allemaal mijn schuld.
In 2008 heb ik alles snel en efficient op een lokaal regiokantoor kunnen regelen met een klantgerichte dame, die nu niets meer mag doen.
Mijn plannen om al m’n bankzaken via SNS bank te regelen gaan derhalve niet door.
Alle veranderingen zijn verzonnen door iemand die de pest heeft aan SNS klanten; de SNS bank zelf of aan allebei. Zo snel als mogelijk gaat ook m’n hypotheek daar weg.

Gewenste oplossing

Met de oplossing dat het eerste voorstel voor hypoyheekverlenging voor welke klant dan ook iets voorsteld; dus nimmet 5,75 % voorstellen en uiteindelijk 4,2-4,9 krijgen, want deze procedure is misselijkmakend

All complaints of