Complaint: bkr

user-188064 on 08 July 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij wilden een huis kopen wat blijkt bij de hypotheker dat we een code achter onze naam hebben terwijl we een betalingsregeling hebben is het dan normaal dat je een a2 code achter je naam krijgt dan neem je contact op met de bank s morgens en dan zeggen ze dat ze het nog niet in behandeling is 10 min later krijg je een mail dat ze het niet weg halen is dat normaal ze zeggen dat ze goed onderzoek doen kunnen ze dat in 10 min.

Desired solution:

dat het bij de b k r staat weten we maar waarom een a2 code zet er dan een a code achter nu kunnen we 5 jaar helemaal niks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste martinjonkers, Wat vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over de BKR registratie die er is naar aanleiding van een getroffen betalingsregeling. Wij hebben je klacht ingediend bij onze afdeling Klachtenmanagement. Zij controleren of de melding terecht is en nemen binnen 3 weken contact met je op. Mocht je binnen nu en 3 weken geen bericht ontvangen, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Martinjonkers, We zien dat er inmiddels contact geweest is met de afdeling Klachtenmanagement en de klacht is afgesloten. We zetten deze klacht daarom op afgehandeld. Hopelijk is de klacht naar tevredenheid opgelost. Als je nog vragen hebt, dan kun je deze e-mailen naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - we zijn helemaal niet tevreden we willen dat ze de A2 code er af halen het is toch niet normaal dat je een betaal regeling hebt dat je een A2 code achter je naam krijgt de sns bank lost helemaal niks op ze denken alleen maar aan hen zelf en niet aan de mensen waar voor ze zijn.

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Martinjonkers, Spijtig om te horen dat de afhandeling van de klacht niet naar wens is. We begrijpen dat de afdeling Klachtenmanagement heeft uitgelegd hoe een BKR notering werkt. Als je het niet eens bent met deze uitleg is het mogelijk om binnen 3 maanden na dagtekening in beroep te gaan. Je klacht wordt dan opnieuw beoordeeld. Om dit te doen kun je een beroepszaak indienen op onze website: https://klachtenformulier.snsbank.nl/TriplEforms.aspx Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of