Complaint: BKR zou al 3 weken afgemeld zijn niet gebeurd

user-186127 on 26 June 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn bezig met een hypotheek aanvraag. deze werd afgewezen doordat er een BKR melding stond van SNS bank. Stom verbaast waren we hier over. Echter geen post vanaf vorig jaar ontvangen en ja door mijn stomme schuld nooit meer aan deze rekening gehad omdat ik hem zelden gebruik. ik had een bedrag nog open staan. 5 juli gebeld welk bedrag dit was. 823,71. de 6e van juni dit ook gelijk betaald. vrijdag 7e naar filiaal geweest om mijn rekening ook gelijk op te zeggen. Dit kon niet want er bleek nog een debet bedrag open te staan.. Nou deze ook betaald (als dat eerder was gemeld was dit gelijk gebeurd) maar oke. schriftelijke brief gestuurd om rekening en mijn sns op te zeggen… zo gezegd zo gedaan woensdag de10juni gebeld en ja ze hadden de brief binnen en zouden per direct BKR afmelden zo werd mij verteld.. hebben dit zou 3-5 werkdagen duren. onze hypotheekadviseur heeft daarom ook de nieuwe hypotheekaanvraag 17e opnieuw gedaan bleek alsnog de melding erop te staan. weer gebeld bleek

Desired solution:

ik zou graag morgen een brief met handtekening per mail willen ontvangen dat alles is afgemeld anders kan onze woning niet doorgaan en moeten wij de akte ontbinden door iets wat jullie al 3 weken toezeggen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Angela, Wat een vervelende situatie. We hebben je klacht direct doorgezet naar de betreffende afdeling en gevraagd wat zij voor je kunnen betekenen. Zodra wij hier terugkoppeling op krijgen, hoor je het van ons. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is naar tevredenheid van de klant contact geweest.

All complaints of