Complaint: Contant geld storten bij SNS

user-69119 on 10 November 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

4 weken geleden heb ik een aanzienlijk contant geld gestort op mijn rekening. Na 5 dagen geen geld op mijn rekening, terwijl uit de tracktrace duidelijk werd dat het de dag na het storten was afgeleverd bij de SNS bank.

Hierna een navraagformulier ingevuld en diverse keren met de klantenservice contact gehad. Na een aantal keer een officiele klacht ingediend. In de brief van de klachtenmedewerker stond niet eens het juiste bedrag!!!

10 dagen was de termijn van de navraag. Na deze 10 dagen nog steeds geen geld op mijn rekening. Men schijnt nog bezig te zijn met Post NL om uit te zoeken waar het is misgegaan. Uiteindelijk is de klant (die alles netjes volgens het boekje doet) de dupe. Dat de SNS dit met Post NL uitzoekt vind ik prima, maar waarom moet een kleine particulier hier de dupe van zijn?

Ik wacht nu al 4 weken op mijn eigen geld!!!!
Elke keer wordt er gezegd dat het geld snel op mijn rekening zal staan. Ik ben het vertrouwen in deze bank compleet kwijt.

Hoe de SNS bank hiermee omgaat is echt schandelijk!

Desired solution:

Het gestorte geld per direct op mijn rekening. Dan zal ik de gemiste rente door de vingers zien.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Responded on 14 November 2011 at 19:04

Het heeft een hoop tijd in beslag genomen. Maar het geld is op mijn rekening bijgeschreven. Wel toevallig dat het 4 weken duurt en nadat het op deze site is gezet is het binnen een dag geregeld. Het geld is nog steeds niet gevonden, dus men zegt dat ze bij fraude het bedrag nog kunnen terughalen. Lijkt me toch dat de bewijslast aan hun zijde ligt.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch contact gehad met de klant. Het bedrag wordt vandaag op de rekening bijgeschreven.

All complaints of