Complaint: contractbreuk

user-96608 on 14 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben sinds 2005 klant van sns . in 2009 is ons ongevraagd
een limit van 1500 op de rekening gegeven. door het overlijden van mijn zoon waar ik een pgb salaris van ontving viel een salaris weg. wij hebben een contract met de sns afgesloten dat wij maandelijks 100euro terugbetalen. dat is ook korekt gebeurd. afgelopen maand was het saldo op 225 euro bijgewerkt. toen werd ineens alles terug gevordert. de laatste maanden zijn wij elke maand uit het rood. ik werd aan detelefoon behandelt of ik niets over mijn rekening te zeggen heb. ik heb veel storniert omdat rekeningen betaaldt werden waar ik al verschillende keren had aangegeven dat dat niet mocht. belangrijke zaken werden niet betaald ook niet bij een positive saldo. het geld word te laat bijgeschreven. de medewerkers van shertogenbosch verschuilen zich achter dat wij geregistrierd staan bij bkr. dit was van begin al zo

Desired solution:

´dat sns zich aan het contract houdt
dat geld dat binnenkomt ook direct word bijgeschreven en niet dagen later

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Theo Verbruggen, De kredietlimiet was inderdaad door een fout ingetrokken en is weer verhoogd tot EUR.225,-. De afbouwregeling blijft wel van kracht. De afdeling Bijzonder Beheer neemt ook nog contact met je op om het een en ander te verduidelijken. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De kredietlimiet is weer verhoogd.

All complaints of