Complaint: De SNS: Bank of maffia-organisatie. Deel 2

user-59166 on 25 August 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist vond ik bij toeval weer mijn eerste bericht omtrent de SNS bank van januari 2009 en ik zag dat deze klacht zogenaamd afgehandeld zou zijn. NIET dus!!! The story continues…

Wij hebben inmiddels een nieuw huis gekocht, met hoera hoera, een hypotheek bij een andere bank waardoor wij gelukkig weg kunnen bij de SNS bank. YES! Happy end dus, dachten wij, maar niets is minder waar, want de SNS laat ons niet zonder slag of stoot gaan. Of eigenlijk juist wel: Hypotheek is sinds afgelopen vrijdag afgesloten (was passeerdatum), maar wij kunnen de hypotheek op Internet al niet meer inzien sinds mei. Zonder brief, zonder telefoontje, zonder enige tekst of uitleg of afscheidsbrief/resume/eindafrekening/-overzicht worden wij er bij de SNS gewoon uitgeketst. Houdoe en bedankt en oprotten maar!! Het spaardeel vergeten ze wel even terug te storten. Reactie medewerker: “O, u had ook nog een spaardeel. Aha! Ja, het is wat druk op de afdeling, hebben ze nog niet gezien misschien.” Zucht…
Mijn vraag blijft hetzelfde: Bank of maffia-organisatie?
(Heb op het moment toevallig een heel seizoen aan Soprano’s dvd’s thuis liggen, dat dan weer wel..)

Desired solution:

Eindafrekening hypotheek
Eindafrekening spaarrekeningen en lopende rekeningen
Kostenvergoeding voor de vele telefoontjes, ook van en naar Parijs, in 2009
SNS bank die leert communiceren

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Ewego, Ten eerste nog gefeliciteerd met de nieuwe woning. Ik begrijp dat de hypotheek bij de SNS Bank ondertussen is beeindigd. Vervelend dat het gevoel heerst dat SNS Bank onvoldoende wil meewerken aan een vlotte afhandeling. Dat is niet onze intentie. Graag zoeken we uit wat de status is van de afhandeling van de hypotheek. Om dit uit te zoeken hebben we wel meer gegevens nodig. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contactgegevens en het hypotheeknummer te mailen naar webcare@sns.nl? Deze gegevens kunnen we sinds kort namelijk niet meer via KLACHT.nl inzien. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Ewego, Graag reageren we hierbij nogmaals op je klacht omdat de klantgegevens nu wel weer zichtbaar zijn voor ons op KLACHT.nl. We zien dat er vandaag telefonisch contact is geweest met de afdeling hypotheken en dat alles is afgehandeld. De spaardelen zijn uitbetaald. De afschriften van de financiële transacties van de spaardelen zijn per post verstuurd. We hopen dat de zaak nu naar tevredenheid afgehandeld is en mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag. We zullen de klacht op opgelost zetten. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

Message from

12 years ago - en is het intussen opgelost wij zitten met soort gelijk probleem.... Die van ons nog steeds niet opgelost (wat wel op de site staat) waardoor het ons steeds meer geld gaat kosten en voor sns meer opleverd.....je hebt groot gelijk

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste weter13579, Wij begrijpen uit je reactie dat je met een zelfde soort probleem zit als Ewego. Dat is natuurlijk heel vervelend. We willen dit graag voor je uitzoeken. Zou je je contactgegevens willen sturen naar webcare@sns.nl, dan nemen we spoedig contact met je op. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Eindafrekening heeft plaatgevonden en overzichten zijn verstuurd.

All complaints of