My complaint:
Zojuist vond ik bij toeval weer mijn eerste bericht omtrent de SNS bank van januari 2009 en ik zag dat deze klacht zogenaamd afgehandeld zou zijn. NIET dus!!! The story continues…
Wij hebben inmiddels een nieuw huis gekocht, met hoera hoera, een hypotheek bij een andere bank waardoor wij gelukkig weg kunnen bij de SNS bank. YES! Happy end dus, dachten wij, maar niets is minder waar, want de SNS laat ons niet zonder slag of stoot gaan. Of eigenlijk juist wel: Hypotheek is sinds afgelopen vrijdag afgesloten (was passeerdatum), maar wij kunnen de hypotheek op Internet al niet meer inzien sinds mei. Zonder brief, zonder telefoontje, zonder enige tekst of uitleg of afscheidsbrief/resume/eindafrekening/-overzicht worden wij er bij de SNS gewoon uitgeketst. Houdoe en bedankt en oprotten maar!! Het spaardeel vergeten ze wel even terug te storten. Reactie medewerker: “O, u had ook nog een spaardeel. Aha! Ja, het is wat druk op de afdeling, hebben ze nog niet gezien misschien.” Zucht…
Mijn vraag blijft hetzelfde: Bank of maffia-organisatie?
(Heb op het moment toevallig een heel seizoen aan Soprano’s dvd’s thuis liggen, dat dan weer wel..)
Desired solution:
Eindafrekening hypotheek
Eindafrekening spaarrekeningen en lopende rekeningen
Kostenvergoeding voor de vele telefoontjes, ook van en naar Parijs, in 2009
SNS bank die leert communiceren