Complaint: doorlopendkrediet geblokkeerd!

user-156982 on 30 January 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wegens een achterstallige betaling van mijn doorlopendkrediet, is mijn doorlopend krediet geblokkeerd! Ik heb meerdere keren een email gestuurd, of ik een kort uitstel kon krijgen! Hier 0,0 response op gehad! Nu heb ik de achterstand voldaan en kan ik nog niet weer beschikken over mijn doorlopend krediet!!!

Desired solution:

dat ik weer over mijn doorlopendkrediet kan beschikken!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Marloes, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je geen antwoord kreeg op je e-mails. We zien dat je inmiddels wel contact hebt gehad met een collega van de Klantenservice. Deze medewerker heeft aangegeven dat je doorlopend krediet weer gedeblokkeerd is. We hebben dit gecontroleerd en dit is inderdaad het geval. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of