Complaint: geen bereik terwijl het wel telefonisch doorgegeven staat.

user-131021 on 01 October 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via de telefoon wordt er verwezen naar het emailadres : achterstandenbeheer@sns.nl van de SNS bank te Den Bosch om gegevens of een aanduiding door tegeven.

Wanneer je op de site komt krijg je zoveel mogelijkheden om als klant te solliciteren op een baan bij de SNS bank, in welke plaats dan ook, maar daar zit ik niet op te wachten.

Ik wil graag geholpen worden door die site in tetoetsen en dan mijn woordje te kunnen doen , zonder dat ik moet kiezen uit allerlei sites die niet de toegevoegde waarden hebben waarvoor ik contact zoek.

Waarom niet een eenvoudige manier om bij deze afdeling, de achterstandenbeheer afdeling, te komen en mijn verhaal te doen.

Luistert U maar naar de telefoontekst als U het telefoonnr., 073-6832527 belt en daarna de site opzoekt die via een bandje wordt vermeld.

Desired solution:

Oplossing: verwezen worden naar de juiste site om simpel mijn verhaal te doen en niet via allerlei omwegen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste H.ven50, Bedankt voor het melden van je klacht. Er wordt via de telefoon verwezen naar het e-mailadres: achterstandenbeheer@sns.nl. Je kunt in een e-mail naar achterstandenbeheer het probleem voorleggen of zoals op het bandje wordt vermeld de vraag per brief stellen. Je kunt ook aan de lijn blijven en een medewerker de vraag telefonisch voorleggen. Er wordt echter geen melding gemaakt van onze website op het telefoonbandje. Je hoeft daarom niet te zoeken op onze website. Het eenvoudigst is om een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres of aan de lijn te blijven om een medewerker van achterstandenbeheer gelijk te spreken. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant uitleg gegeven hoe de betreffende afdeling bereikbaar is.

All complaints of