Complaint: Géén oplossing klacht.

user-29520 on 03 January 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht geplaatst op 23-11-2010 over de SNS-Bank is helemaal NIET opgelost ! Hoe komen ze erbij. De SNS-Bank heeft inhoudelijk nog NOOIT hierop gereageerd en neemt enkel een heel onrealistisch standpunt in om maar vooral niet te hoeven betalen. Zij verdienen met het allervolste recht de allerslechtste bank te zijn op het gebied van klant- en servicegerichtheid (Tros Radar uitzending van 06 dec jl.). Ik voel mij nog meer aangetast in de persoon omdat nu geprobeerd wordt met leugen(s) het aangetaste blazoen weer wat op te poetsen. Nogmaals, deze bank haalt nog niet eens een 1: de klacht na meer dan een halfjaar nog niet inhoudelijk behandelt en dan maar jokken dat ie is opgelost ! Het blijft evenals de klacht te gek voor woorden en bovendien erg bank-onwaardig.

Gewenste oplossing

Volgens de verwachting van toezichthouder(s) in de bankwereld en uit de privacybescherming had deze bank met een conveniërend voorstel moeten komen. Dat is niet gebeurd, sterker nog: de SNS reageert zo goed als niet en gaan al sowieso niet inhoudelijk in op mijn ernstige klacht. Zij is blijkbaar NIET in staat om een plausibele verklaring te geven voor het vaststaand feit dat mijn saldi wél schommelen op mijn door de SNS-Bank ‘op-nul-gezette’ rekening. Zelfs de politie is ervan overtuigd dat mijn bankrekening wordt gebruikt, maar door WIE ?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Opnieuw en nu voor de tweede keer: mijn klacht is nog steeds NIET opgelost door de SNS-Bank. Nu, na 8 maanden dat deze ernstige klacht loopt, presteert de SNS-Bank om de valse adreswijziging ten aanzien van mijn rekeningnummer in MIJN schoenen te schuiven !!! Erg MIN en bank-onwaardig. De gemeente waarin dat valse adres zich bevindt heeft na onderzoek een authentieke akte opgemaakt (compleet met verschillend kleurende vezeltjes en watermerk) waaruit blijkt dat ik nooit heb ingeschreven gestaan op dat valse adres. De SNS-Bank reageerde met een zeer korte mail dat ze nu niet meer zullen reageren dan enkel via de door mij ingeschakelde KiFiD. Dus hun 'klachtoplossing' is wel een zeer bizarre en strookt totaal niet met de waarheid. Nog altijd haalt deze bank nog niet eens een 'EEN' als cijfer.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reactie via privé e-mail verzonden.

All complaints of