Complaint: Geld verdwenen

user-210857 on 07 November 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sns bank weigert mij te helpen zonder dat ik betaal voor service.
Bij het overboven van geld van mijn sns bankrekening naar een andere rekening van ing. Is mijn geld kwijt geraakt. ING en Sequens geven aan dat het geld bij de sns is maar 4 maanden geleden heb ik hier al navraag voor aangevraagd maar dit is niet goed genoeg gebeurd. Nu moet ik weer eerst 25 euro naar een of andere rekening overmaken en dan pas gaan ze weer onderzoek doen. Terwijl sns al aangeeft dat ze het geld niet meer hebben. de betalende bank is altijd verantwoordelijk.

Desired solution:

SNS bank neem je verantwoordelijkheid en zoek met de ing uit waar mijn geld is!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Hallo SuusjeM, Nogmaals erg vervelend dat je het geldbedrag nog niet terug hebt gekregen. Graag wil ik je verzoeken om te reageren op ons verzoek op onze Facebookpagina. Dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of