Complaint: Gezamelijke rekening opheffen

user-71001 on 24 November 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het lukt mij maar niet om van een gezamelijke rekening bij de SNS-Bank af te komen. Ik ben hier nu al zo een 3 jaar mee bezig en heb alles gedaan wat me gevraagd werd. Mijn ex-man weigerde mee te tekenen voor het opheffen van de rekening, de SNS-Bank wilde perse 2 handtekeningen. Via de rechter heb ik toen een uitspraak gehad, deze kon ik gebruiken als zijn handtekening. Hiermee dacht ik dat het afgerond was. Niets was minder waar.. Er schijnt een hypotheek met een schuld aan die rekening gekoppeld te zitten daarom kunnen ze de rekening niet opheffen of mijn naam niet van de rekening af halen. Na veel navraag kwam ik er achter dat het om de nieuwe hypotheek gaat van mijn ex-man. Ik heb geen idee hoe ik deze koppeling weg kan krijgen….

Desired solution:

Dat de rekening opgeheven wordt of mijn naam van de rekening afgehaald wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste mevrouw Houweling, Wat een lastige situatie. We hebben in ons systeem gezien dat de rekening inderdaad is gekoppeld aan een hypotheek. Momenteel zijn we aan het uitzoeken of we de rekening kunnen loskoppelen van deze hypotheek en de gezamenlijke rekening kunnen opheffen. We houden je per e-mail op de hoogte van de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant is verwijderd als mederekeninghouder van de rekening.

All complaints of