Complaint: graaimentaliteit

user-157959 on 03 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in december 2012 is er geen afschrijving gedaan van mijn hypotheek rente door een kortstondig tekort op mijn betaalrekening. na diverse mailwisselingen die niets uithaalde heb ik telefonisch kontakt gezocht en kreeg een sns robot aan de lijn totaal niet geintresseerd en zeer arogant hij zij me dat het mijn probleem was maar wilde eenmalig een uitzondering maken voor een betalingsregeling voor het openstaande bedrag €800. ik kwam overeen dat er maandelijks een bedrag van €110 zou worden afgeschreven en ik zou dit nog schriftelijk krijgen ook , niet dus .
1 week later kijk ik op mijn rekening overzicht en zie dat al het geld dat er tot noch toe opstond er af is gehaald tot en met het bedrag dat ik rood mag staan dus daar mag ik nu rente over gaan betalen .deze rekening bij de sns was ook nog niet eens de tegenrekening waar normaal de hypotheek van word betaald maar dat schijnt hun er niet van te weerhouden een rekening te plundere.
als wij een bank overvallen worden we opgesloten maar als zij mij beroven krijgen ze nog een bonus ook
echte Graairatten zijn het kan er niets anders van maken . en terug storten is niet aan de orde dat woord kennen ze niet.

Desired solution:

Het gestolen geld terug storten en wel op een redelijke termijn van 7 dagen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Peter, We begrijpen dat deze situatie erg vervelend is. We hebben je klacht doorgezet naar de juiste afdeling en zodra wij een terugkoppeling van hen ontvangen zullen we dit uiteraard met je delen. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afdeling Bijzonder Beheer heeft contact opgenomen. Het bedrag wordt vergoed.

All complaints of