Complaint: Groffe fouten door dhr.M.A.M.de Bruijn Financieel Adviseur Hypotheken

user-103325 on 15 May 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Medio januari 2012 hebben wij bij de SNS bank te Haarlem een adviesgesprek mogen hebben met de heer de Bruijn ( die zegt onafhankelijk te zijn ). Mijn partner heeft de financiele gegevens overlegd, en na een berekening zou het mogelijk zijn om een x-bedrag als hypotheek te kunnen gebruiken. Wij hebben het vertrouwen gegeven aan deze man om de zaak rond te maken. Het huis wat wij wilden hebben was een feit, en meteen een bouwkundig rapport laten opstellen. Een week later belt de Bruijn ons op dat hij een “foutje” heeft gemaakt van euro 40.000 zodat er geen euro 185.000 maar 145.000 aan een hypotheek besteed kon gaan worden. Hij gaf aan dat het bouwkundige rapport vergoed zou gaan worden, MITS, wij het vervolg ook bij hem zouden laten doen. En hier is hij bezig met een emotionele chantage.

Desired solution:

Schade uitbetaling van en het bouwkundig rapport dat ten onrechte is betaald door ons. Tevens emotionele schade die zeer pijnlijk is. Ik ben tevreden als de SNS ons euro 2500,- zal gaan betalen.

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste mdebruijn, Wat een vervelend dat dit is gebeurd! We gaan gelijk uitzoeken wat er aan de hand is en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mogen we telefonisch contact met je hierover opnemen? Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Sinds 16 mei in behandeling bij SNS Webcare telefonisch contact met SNS gehad. GH Kamps

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Allemaal leuk en aardig maar de zaak is niet opgelost. Wij krijgen nu nog een rekening van euro 500,- opdat wij gestopt zijn bij de SNS, een vertrouwensbreuk was er immers ontstaan. Fouten door de heer de Bruijn, Michel, bleven zich opstapelen. Een dinerbon, aardig, maar geen sigaar uit eigen doos, daar pas ik voor. Zijn ze daar nu een beetje met ons aan het spelen ? de heer M.C Hillenius

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste heer M.C. Hillenius, Gezien je niet tevreden bent met de gevonden oplossing, heeft de afdeling Beroepszaken de kwestie nogmaals bekeken. We hebben besloten het bedrag van 500,- euro kwijt te schelden. Er is een e-mail naar je gestuurd met een nadere toelichting. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De kosten van het bouwkundig rapport zijn door SNS Bank betaald. Uit coulance en ter compensatie van de emotionele schade hebben wij de heer Kamps een dinercheque aangeboden.

All complaints of