Complaint: haaksema

user-185799 on 25 June 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat me rekening zomaar is geblokkeerd wil eten kopen kan dat niet
weet niet maar mensen moeten eten positief saldo 808 euro graag ontvangen desnoods via gwk

Desired solution:

ik wil me geld alles en reknr opheffen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Dae Kyo, We begrijpen dat je graag over je rekening wilt beschikken en hebben daarom gecontroleerd waarom je rekening is geblokkeerd. We zien dat de rekening is geblokkeerd door de afdeling Veiligheidszaken. De reden van de blokkade is voor ons niet inzichtelijk. Als je nog geen contact hebt gehad met de afdeling Veiligheidszaken, adviseren we je om zelf contact op te nemen. Je kan je vraag per e-mail sturen naar vz@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Daekyo, We zien dat je rekening inmiddels is opgeheven. We zetten de klacht daarom op afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je deze e-mailen naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of