Complaint: Helaas niet meedenken na 30 jaar klant

user-196413 on 30 August 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al jaren aan het procederen letselschade toch door regelmatig voorschotten te hebben ontvangen het hoofd boven water gehouden nu aan het eind van de sittuatie even een langere roodstand op mijn vraag om even een paar weken niet te gaan storneren bewijs aangeleverd van eindafrekening letselschade mij toch weigeren een hooguit 2 weken respijt te geven geen hulp niet mee denken jammer maar deze bank verliest mijn vertrouwen en hoeft mij niet te benaderen voor een eventueel spaar of beleggingsfonds als er wel een fors bedrag op mijn rekening staat nu toch storneren volgende week kan ik alles weer gaan rechtzetten DANK U Fijne bank

Alle lof voor ilse uit lelystad

Desired solution:

Meedenken en het hokjes denken loslaten zou je als bank niet misstaan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Poetsdoek, We begrijpen dat het vervelend is dat je betalingen gestorneerd worden. Daarom bespreken we graag met de afdeling Bijzonder Beheer wat de mogelijkheden zijn. Om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen, horen we graag zo concreet mogelijk op welke manier we je kunnen helpen. Je mag dit ook e-mailen naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Poetsdoek, We kunnen ons nogmaals voorstellen dat het een erg lastige situatie is. We hebben inmiddels terugkoppeling van onze afdeling Achterstandenbeheer. Een verhoging van de kredietlimiet wordt niet beoordeeld door de afdeling Achterstandenbeheer. Een verhoging van je kredietlimiet kun je via onze website aanvragen: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/kredietlimiet-betaalrekening-aanvragen-of-verhogen.html Op het moment dat de kredietlimiet wordt overtrokken door incasso’s ontstaat er ongeoorloofde roodstand. In dat geval zullen de bedragen gestorneerd moeten worden en er een regeling getroffen worden met de betrokken incassant(en). SNS Bank neemt het kredietrisico helaas niet over. Wij kunnen hier jammer genoeg geen uitzonderingen in maken. In jouw geval is het dus mogelijk om een verhoging van je kredietlimiet aan te vragen of via onze website een aanvraag doen voor een Doorlopend Krediet: https://lenen.snsbank.nl/ Een andere optie is een betalingsregeling treffen met de betreffende incassant(en). We hopen dat je snel een passende oplossing vindt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afdeling Klachtenmanagement heeft afgelopen vrijdag de klant op de hoogte gebracht van de geboden oplossing. Wij zetten de klacht hier daarom op afgehandeld.

All complaints of