Complaint: Hypotheek verhoging

user-180878 on 28 May 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Helaas het leek opgelost te zijn in januari.
Inmiddels zijn we maanden verder en hebben we te maken gehad met nog meer
opeen stapelingen van fouten gemaakt door de SNS bank. Het ergste is nog dat niemand de verantwoording neemt. Het ligt altijd aan iemand anders of een andere afdeling die zijn werk niet goed doet. Wat speelt er nu:De kosten van het advies gesprek zouden in de lening worden opgenomen maar dit blijkt niet goed geregeld te zijn. In een periode van 4 weken 3 aanmaningen gehad, ondanks wij bij elke aanmaning na telefonisch contact te horen kregen scheur de nota maar door er is iets mis gegaan.
Bij de 3e aanmaning besloten langs te gaan.
Ik wilde nu een manager spreken en ik zou vandaag terug gebeld worden.
Jullie raden het al ook deze afspraak is te lastig voor deze bank want ik moet nog gebeld worden. Het lijkt wel alsof ze voor het eerst een lening verstrekken! het punt is ook bereikt dat we onze buik vol hebben van dit bedrijf!Ga zelf maar eens een factuur opstellen van alle tijd die we kwijt zijn aan deze onzin.

Desired solution:

Ik wil een manager spreken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Hallo Mitch, We kunnen ons voorstellen dat het een lastige situatie is. Zoals we ook op Facebook hebben aangegeven, verzoeken we je om de situatie specifieker toe te lichten in een e-mail naar webcare@sns.nl. Dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of