Complaint: inlog problemen

user-186700 on 30 June 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kan 9 van de 10 keer niet inloggen op mijn SNS rekening ik wordt daar een beetje moe van.
Ik heb alle adviezen van de SNS opgevolgd en ik kan er nog maar af en toe in.
Ik heb ervaring met ABN-AMRO en ING daar heb ik nooit problemen mee.

Desired solution:

Gewoon net als bij andere banken gewoon altijd in kunnen loggen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Sharky56, Wat vervelend dat je aangeeft vaak niet te kunnen inloggen Mijn SNS. Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt tijdens het inloggen? Wanneer je aangeeft van welke browser je gebruik maakt en welke versie, zoeken we uit wat er mis gaat. Met vriendelijke groet, SNS Bank Webcare Lindsay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Sharky56, We hebben geen reactie meer van je ontvangen. We zetten deze klacht daarom op afgehandeld. Hopelijk krijg je inmiddels geen foutmelding meer. Mocht dit wel het geval zijn, dan kun je contact opnemen met webcare@sns.nl. Vergeet dan niet om de gevraagde gegevens mee te sturen. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of