Complaint: Kan geen geld overmaken

user-191855 on 01 August 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Elke keer dat ik probeer om geld over te maken op een rekening krijg ik doodleuk de melding dat mijn saldo ontoereikend is. en nee ik heb geen typfout gemaakt want ik heb het 5x vandaag geprobeerd en een tijdje geleden ook al 10x en hij blijft het maar zeggen. Ik kan alleen maar zeggen dat het hier een hele slechte bank betreft en vraag me af hoe jullie dit op gaan lossen.

Desired solution:

Ik wil geld kunnen overmaken! en wel direct.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Reshad, Wat vervelend dat je geen geld kon overmaken. We hebben je rekening gecontroleerd maar zien geen reden waarom de overboeking niet zou lukken. We zien dat je inmiddels wel een bedrag hebt overgemaakt. Is dit het bedrag dat je bedoelde? Als je het wilt, kunnen we verder voor je uitzoeken waarom de overboeking in eerste instantie niet lukte. Hiervoor hebben we wel meer gegevens nodig. Als je in een e-mail naar webcare@sns.nl aangeeft op welk tijdstip je de overboeking wilde doen, om welk bedrag het ging, vanaf welk rekeningnummer je een overboeking wilde doen en naar welk rekeningnummer, kijken we het voor je na. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant een maand geleden gevraagd om zijn gegevens om uit te zoeken wat er mis gaat. Helaas hebben we tot dusver nog geen enkele reactie mogen vernemen. We zetten de klacht daarom op afgehandeld.

All complaints of